Leg de basis voor vertrouwen, geef je organisatie een gezicht

Waar sta je als organisatie voor? Hoe wil je overkomen? In retail is het creëren van en bouwen aan je merk vanzelfsprekend. Bij organisaties zonder winstoogmerk niet. Maar als mensen weten waar ze aan toe zijn, wat ze van je kunnen verwachten dan draagt dat bij aan vertrouwen zowel in- als extern. Het creëert bereidheid en uiteindelijk beweging.

De kracht van beeld en infotainment

Wij werken met een vast team vormgevers, creatievelingen en cabaretiers. Knelpunten, de boodschap, bedrijfscultuur, teamsfeer, de vernieuwing: het zijn allemaal zaken die te verwoorden, te beschrijven en visualiseren zijn. Wij helpen een vorm te creëren, een gezicht te geven aan...... In taal en beeld. Digitaal, offline, grafisch, tekstueel, filmisch. Of met hulp van acteurs en cabaret waar we informeren en entertainment combineren.

Ruimte creëren voor talent, doen we door:

  1. binnen operationele teams, medewerkers in hun kracht te zetten en latente talenten bij medewerkers boven water te krijgen;
  2. door mensen in hun een eerste of volgende managementpositie te coachen in het werk of door er in het begin tijdelijk naast te gaan staan en beetje bij beetje het stokje over te dragen;
  3. door samen met jou te kijken hoe je ruimte kunt maken voor multitalenten en mensen, die gebaat zijn bij prikkels, uitdaging en variatie. Uit eigen ervaring weten we dat zij moeilijk passen binnen één functie. Hen in allerlei projecten stoppen werkt alleen op de korte termijn tot de uitdaging er af is of omdat overprikkeling op de loer ligt. Het begint bij het (h)erkennen van multitalenten binnen je organisatie om vervolgens te kijken hoe je een win-win situatie kan creëren.

Je wilt:

  • Creatieve, werkbare oplossingen voor nieuwe situaties
  • Co-creatie met klanten, medewerkers en stakeholders
  • Meer creativiteit binnen je organisatie
  • Vanuit de essentie (meer)waarde creëren
  • Aansluiten bij de behoefte van je klanten en medewerkers

COLOURBOX1299741.jpg

Onze expertise:

  • Met vorm de inhoud versterken
  • Customer experience journeys doen
  • Dat doen wat mensen raakt
  • Pensioencabaret
  • Latente talenten bij werknemers naar de oppervlakte brengen
  • High sensation seeker zijn in het werk