Prototypes ontwerpen van en voor veranderingen

Door goed georganiseerd te proberen, testen en feedback van klanten te verzamelen, zal duidelijk worden welk prototype het meest kansrijk wordt, wat het beste werkt of welke verandering kans van slagen heeft. Dit proces vereist van je medewerkers een mix van durven, dromen, doen en doorzetten. En soms moet je opnieuw beginnen.

Het is nuttig veranderingen en het eindresultaat te visualiseren

Wij helpen de juiste keuze te maken door veranderingen en het eindresultaat daarvan een gezicht te geven, een vorm, in taal en in beeld. Een interactieve infografic kan bijvoorbeeld heel inzichtelijk maken hoe een customer journey voor en na een verandering zal verlopen. Een treffende slogan kan inspireren om een verandertraject de horizon te bieden, waar iedereen naar toe wil werken.

Daarvoor bestaan verschillende technieken en methoden

Knelpunten, het eindresultaat, de cultuur, de sfeer, de vernieuwing, de nieuwe dienst: het zijn allemaal zaken die te verwoorden, te beschrijven en visualiseren zijn. Digitaal, offline, grafisch, filmisch of door met hulp van acteurs te spiegelen en te ontdekken wat wel en niet zal werken.

Je wilt:

  • Co-creatie met klanten, medewerkers en stakeholders
  • Dat doen wat mensen raakt
  • Vanuit de essentie meerwaarde leveren
  • Glashelder kunnen maken waar het je om te doen is en waarom
  • Creatieve, werkbare oplossingen voor onwerkbare situaties

productblok homepage creeren klein.jpg